måndag 15 april 2013

Mina webbshoppar

Innan jag somnar ikväll vill jag tipsa er om mina två webbshoppar som jag har.

I webbshop 1 säljer jag bland annat kläder och väskor där du kan beställa de flesta produkterna med personligt tryck i form av foto och/eller text.

I webbshop 2 säljer jag böcker, både inbundna böcker och pocketböcker.

I webbshop 3 säljer jag skal till Iphone 5, kepsar, örngott m.m.

Länkar till webbshopparna:
* Webbshop 1
* Webbshop 2
* Webbshop 3

Välkomna att shoppa!

/Mathias

Tips:
* Dahls Elektriska - Lampor på nätet
* Bär en egendesignad klocka - klicka här för att komma igång!
* 4000 lediga jobb just nu!
* Vill du synas i TV? Över 1000 jobb på Statist.se!
* Känslig? Silky Sunscreen Cream SPF 60. Ange rabattkod AF2013D och få 20% rabatt
* Miss Mary - Underkläder i stora storlekar. Hög kvalitet & god passform www.missmary.se
* Läsglasögon med bra kvalitet till rätt pris
* Du väljer helt fritt mellan 3 ljuvliga parfymer för 5 kr!
* Få vita tänder snabbt och enkelt med WhiteStrips från SthlmCompany!
* Alltid fraktfritt, snabb leverans och grymma priser - Playman.se
* Busring med Mark Levengod?
* Betala tillbaka det du lånat inom 30 dagar. Inga dolda avgifter.

2 kommentarer: